Vanliga Frågor - FAQ

Här hittar ni svar på de vanligaste frågorna.

Hur betalar jag?

På Thunder Fitness kan du betala med flera av de vanligaste och mest säkra alternativen så som: Klarna, kortbetalning, Google Pay och Apple Pay samt Swish.

Vilka fraktbolag använder ni?

Vi använder oss av DHL och Schenker. Tjänsterna heter DHL Service Point och Schenker Ombud. Vi erbjuder även hemleverans med Schenker.

Vad kostar frakten?

Vi erbjuder fri frakt inom Sverige. Till Norge kostar det 199:- och till EU 69:-

När får jag mina varor?

Du får vanligtvis dina varor inom 1-2 arbetsdagar efter att du beställt. Beställer du innan kl 12 skickar vi vanligtvis samma dag. Beställer du sent på dagen så skickar vi nästkommande arbetsdag. Beställningar som gjorts på helgen skickas nästa vanliga arbetsdag.

Vilka är ni?

Thunder Fitness drivs av det svenska företaget SilverPark Media AB org.nr: 559178-3468.

Kan jag köpa som företag på faktura?

Ja det kan vi lösa manuellt, kontakta oss då på kundservice@thunderfitness.se

Ange vilka artiklar ni vill köpa samt fakturerings- och leveransuppgifter.

Har ni ångerrätt?

Ja, vid köp av varor från Thunder Fitness har du som kund en lagstiftad 14 dagars ångerrätt som gäller från det att du har tagit emot en vara som du har beställt. Du kan läsa mer om vår ångerrätt här.

Hur reklamerar jag en vara?

Eventuella fel och defekt ska alltid reklameras till kundservice@thunderfitness.se där du anger ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet. Du kan läsa mer om reklamation här.

Retur och byte

För att returnera eller byta en vara kontakta oss på kundservice@thunderfitness.se och ange även ditt ordernummer. Du kommer sedan få en returfraktsedel via email som du skriver ut.

Var finns ert lager?

Thunder Fitness har sitt lager i Älvsered i södra Sverige som drivs av DPC 3PL Solutions som är en bifirma till Älvsereds Logistik AB org.nr: 556776-2363.

Vad ska jag göra om jag inte hittar svaret här?

Kontakta oss på kundservice@thunderfitness.se